neděle 23. března 2014

Update za červenec, srpen (19, 20)

Dnešní update začnu opravdu velkou omluvou - vím, že toho na blog už vážně dlouho moc nepřibylo. Problémem je pro mě škola. Doufala jsem, že bych mohla mít po novém roce trochu víc času, bohužel se mi do toho ale připletla ročníkovka. Ne že by mi předtím teda úplně vypadla z hlavy, ale řekněme jen, že mám teprve sedm stránek (z plánovaných asi 15ti) a měla by být hotová někdy do půlky dubna. Aneb takhle to dopadá, když prokrastinujete.
Navíc teď mám odpoledku 4 dny v týdnu a když přijdu domů, tak jediné, co chci, je relaxovat. Tři dny v tom týdnu mám ale překlady seriálů, potom do toho přimíchejme ještě nějaké to učení... No, prostě abych to zkrátila, na blog jsem bohužel neměla vůbec náladu a upřímně jsem se moc nedostala ani k tomu čtení. Byla jsem opravdu ráda, když jsem, zjistila, že na něj přece jen pořád chodíte - už jsem se děsila té velké nuly ve statistice návštěvností. :D Takže bych vám opravdu chtěla poděkovat. :) Navíc mi už brzo odejdou dva překlady, ročníkovku budu mít muset tak jako tak hotovou do toho dubna, takže teďkom už opravdu doufám, že na ten blog začnu mít víc času. Úplně se stydím z pomyšlení, jak mi to tu chátrá. Každopádně abych trochu nahradila svou absenci, tak doháním resty, aka update za měsíce červenec a srpen. S takovou už mi zbývá dohnat "jen" sedm měsíců.
(Jinak se také omlouvám za kvalitu fotek, vzhledem k časovému presu jsem ty knihy prostě vyfotila mobilem.)

Koupila jsem si/dostala jsem
A Cursed Embrace by Cecy Robson (Weird Girls #2) *
I'd Tell You I Love You but Then I'd Have to Kill You by Ally Carter (Gallagher Girls #1)
Cross My Heart and Hope to Die by Ally Carter (Gallagher Girls #2)
Monument 14 [Monument 14] by Emmy Laybourne (Monument 14 #1) *
The Calling by Kelley Armstrong (Darkness Rising #2) *
The Gathering by Kelley Armstrong (Darkness Rising #1) *
Stormdancer by Jay Kristoff (The Lotus War #1)
Midnight Frost by Jennifer Estep (Mythos Academy #5)
Legend [Legenda] by Marie Lu (Legend #1) *
 Between the Devil and the Deep Blue Sea by April Geneviene Tucholke (Between #1)
Crown of Midnight by Sarah J. Maas (Throne of Glass #2) - recenze

* - knihy z července
První díl A Cursed Embrace mě nezaujal - vážně ne. Nebylo to ale zase až tolik příšerné a já se rozhodla, že dám šanci i druhému dílu, ke kterému jsem se ale i po tom půlroce pořád ještě nedostala (sakra, tu knihu už mám teda dlouho), tak uvidíme, jaké to potom bude. Oba dva díly Gallagher Girls mám už přečtené a komukoliv, kdo si chce sérií přečíst, musím říct, aby to po prvním díle nevzdával. Jednička je opravdu divná, ale skutečně vás to nejspíš chytne až ve dvojce.
Monument 14, neboli taky další kniha na seznamu, kterou jsem ještě nečetla. A to jsem toho letos chtěla přečíst tolik. The Gathering jsem četla už před časem, k fyzické koupi téhle knihy a její mladší (nebo spíš starší? kdoví) sestřičky jsem se dostala teprve tehdy. Už mi doma sedí i třetí díl a všechny se na mě dívají těma svýma soudícíma očkama a chtějí po mně, ať už se do nich pustím.
Stormdancer jsem opět ještě nečetla. Midnight Frost naštěstí ano a musím říct, že je ze všech dílů možná tak nejslabší. Je to spíš takvé ticho před bouří posledního dílu a zatímco to vyplňuje nějaké ty dějové mezery a některé události jsou pro finále důležité, tak celkově se tam toho zas tolik neděje. 
Legendu ani Between... jsem - počkejte si na to - opět ještě nečetla. Ale hádejte, kdo si za poslední dva týdny koupil takových dalších šest knih, že jo. Už vážně potřebuju terapii.
Potlesk ale pro Crown of Midnight, kterou jsem četla. A že se mi ta kniha sakra líbila (jak si ostatně můžete přečíst v recenzi). Musím říct, že po prvním dílu jsem nečekala, že by mě ta série mohla tolik zaujmout (spíš takové to guilty pleasure), ale damn, holka.

Žádné komentáře:

Okomentovat