neděle 30. března 2014

Dotazník

... aneb ročníková práce mě pomalu, ale jistě sráží na kolena.
Já vím, já vím. Kdybych s tím začala někdy v únoru, jak jsem původně plánovala, tak už mám všechno hotové a můžu se jen smát. To bych ale nebyla já, kdybych neustále neprokrastinovala. Ve zkratce, uzávěrka pro mou ročníkovou práci (na téma Neverbální komunikace) je už 11. dubna. A jelikož k ní musí být připojená i nějaká ta vlastní práce, tak jsem se rozhodla jít s dotazníkem. Vím, že blog poslední dobou celkem zanedbávám, za což se opravdu omlouvám, přece jen ale doufám, že si někteří z vás najdou ten čas a dotazník mi vyplní. Byla bych vám opravdu neskutečně vděčná. :) Potřebovala bych totiž poněkud širší "klientelu" než mi nabídne mé nejbližší okolí a doufám, že se nade mnou alespoň pár z vás slituje. :)

DOTAZNÍK NAJDETE ZDE

edit: děkuji všem, kteří dotazník vypnili, moc mi to pomohlo. :) Ročníkovka každopádně už odevzdaná, teď jen čekat na ortel! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat